Saturday, January 15, 2011

मेलाका मुहारहरु

हिजो माघ गते थियो देवघाटमा मान्छेको ठुलो घुइँचो लाग्छ यसो हेर्दा दोभानमा मान्छे बगरमा मान्छे सडकमा मान्छे अर्थात जता ततै मान्छे नै मान्छे मान्छेको भिडबाट आँखा पर लैजानै सकिदैन तर यस पटक भिड तुलनात्कम रुपमा कम भएको अनुभव धेरैले गरे डुंगा चलाइ रहेका धनबहादुर गुरुङलाई मेलै सोध्दा उने
'भने पोहरकोभन्दा निकै कम हो परारको जति पनि मान्छे छैनन् जस्तो ' पोहर माघे संक्रान्तिकै दिनमा सूर्य ग्रहण पनि परेको थियो त्यसैले दोहरो फल लिन मान्छेहरु ठाउँठाउँबाट अत्याधिक आए पोहर कि मान्छे थिए कि उनीहरुले चढेका गाडी थिए जता ततै तर यस पटक त्यो मात्रामा मान्छे नआएकै हुन् डुंगा चलाउने मात्रै हो पुल चोकमा बस्नेहरुले पनि उस्तै अनुभव गरे एकजना स्थानीय व्यपारीले मलाई भने 'दाई पहिला पहिला पुसको मसान्तिको दिउँसोको तीन नबज्दै देउघाट देउघाट भन्दै गाडीवालाहरु कराउँथे यस पटक साँझ पर्दा पनि त्यो भनेको सुन्न पाइएन '
अब यो मान्छे कम भएका बारेमा केहीले गरेको अनुभुति यत्ति नै तर जे भए पनि माघे संक्रान्तिमा देवघाटमा मान्छे छपक्कै हुन्छन् समर्गमा मान्छे मान्छेको टाउँको बाहेक केही देखा पर्दैन तर अलि नियालेर हेर्न थाल्ने हो भने पृथक पृथक कुराहरु सामुन्ने आउन थाल्छन् देवघाट नुहाउन जाने हो माघे संक्रान्तिका दिन सवैले जानेको कुरा यही नै हो यो नुहाउन जान्छन् देवघाटमा तर यो बाहेक पनि अरु केही कुरा हुन्नछन् मेला जात्रा लागेका ठाउँहरुमा अब ति देखेका कुराहरुलाई अलि कता भए पनि यहाँ राख्ने छु
नुहाउनु बाहेक कमाउनु देवघाट मेलाको अर्को पाटो हो नुहाउन आउनेलाई सेवा दिदा कमाइ हुन्छ यो बारेमा अन्यथा सोचेको होइन मैले गाडी चढ्यो पैसा तिर्नै पर्छ हिजो बिहान देवघाट जाँदा हामी चढेको बसले रामनगर यता १५ मिनेट गाडी रोकेरै भाडा उठायो दुई चार पैसा भए पनि गुम्ला भन्ने पिर उसलाई माग्नेहरु देवघाट मेलाको अर्को अनुहार हुन् अघिल्लो दिन साँझै होला मान्छेको भिडभाड हुने क्षेत्रमा मिलाएर कपडा बिछ्याइएको थियो मान्छेहरु शितले भिजेका ति कमपा माथि चामल दिदै जान्थे
अनौठा बाबाहरु मेलामा देख्न पाइयो तुलनात्मक रुपमा केही बाबाहरु सुकिला मुकिला पनि थिए कोही बाबा गाँजा तान्दै गरेका भेटिए माग्नेको लाममा घुसेको बाबा ताल तालका थिए उता काली त्रिशुलीको संगममा नुहाएर फर्कने बाटोमा बसेको माग्नेहरुको लाममा एउटा बाबा कुकुरलाई अंगालो हालेर बसेका थिए ति बाबा थोरै चामल दिए रिसाउँदै त्यत्ति नै चामल बाहिर फ्याँकी दिन्थे तर चामल दिनेले यो दृश्य चाल पाएको हुँदैन थियो हैन यस्ता बाबालाई कस्ले धेरै नै चामल दिएको रहेछ हो वरपरको अरुकोभन्दा उनको थुप्रो ठुलै थियो
माघ महिना यसै चिसो त्यसमाथि नुहाएर आउँदा झनै चिसो यता चितवन तर्फ ठाउँ ठाउँमा पसल थिए परिकार थिए तर तातो खाने कुरा पाउन गाह्रो नारायणगढ जेसिजले चीया पकाउँदै दिदै गरेको रहेछ तातो चियो खाएर जाउँ भनेर जेसिजका मान्छेहरु कराइ रहेका थिए पैसा लाग्दैन थियो तै पनि चियाका गिलास समाउने हातहरु कमै थिए नुहाएर पुण्य कमाउन आएकालाई लाग्दो हो यो जाडोमा उनीहरुको चिया खाए सेवा गरको आधारमा उनीहरुले बढी फल पाउन सक्छन् त्यसैले खान्न सित्तैको चिया भनेका हुन कि जस्तो लाग्यो मलाई किन भने पैसा तिरेका पसलमा परिकार गुणस्तरका नभए पनि भिड थियो यता सित्तैमा पाउने जेसिजको चियाको स्वाद आहा जो नखाए पछताए भन्ने तहको थियो चिनी चिया मसलाको मिश्रणले त्यो चियालाई उच्चकोटीको बनाएको थियो
मान्छेको त्यो भिडमा मसिनो गरेर हेर्ने हो भने अरु पनि धेरै कुरा देखिएला सवै कुराको चर्चा यहाँ के गर्ने एउटा कुरा भने मलाई भन्नै मल लाग्या त्यो अलि फोहरी कुरा हो तपाइँहरुले यो कुरा सुनेर मलाई गाली भने नगर्नु होला मेलामा मान्छे आउँछन् दिसा पिसाब लाग्छ शरिरबाट निस्कन चाहने त्यो बिकारलाई फाल्न पर्छ नभए बित्याँस निम्तन्छ हो त्यस्तलाई सुविधा दिन भनेर उता दोभानो आडमा लहरै अस्थाई चर्पीहरु उभ्याइएका थिए तर लाख मान्छे आउने भनिएको देवघाटमा चर्पी भने १५ वटा पनि छैनन् अनि त्यो चर्पीको क्षमता मान्छेको आवश्यकताको तुलनामा कता हो कता अर्थात हात्तीको मुखमा जिरा अनि बिकारको विस्रजन नुहाउने घाट वरपर यत्रतत्र सर्वत्र छ्याँ भन्न पनि भएन देवभुमिमा बसेर तर सहन पनि सकिएन मान्छे विष्टाको त्यो दुर्गन्ध


No comments:

Post a Comment