नेपाल टेलिकमका जागिरेहरुलाई निकै चइन छ । त्यहाँबाट उपभोक्ताले पाउने सेवा भने साह्रै नै गए गुज्रेको छ । सेवा दिनेहरु ठाँटले बस्छन् र सेवा लिनेहरु सधै दिक्दार बन्छन टेलिकममा । यो सामन्ति संस्कार हो । नेपाल टेलिकममा सामन्ति संस्कार छ । सामन्तिहरुले अड्डा जमाएको ठाउँ हो नेपाल टेलिकम । यो आक्रोशको झोकमा त्यसै लगाएको आधारहिन आरोप होइन । उपभोक्ताको समस्या सुन्दै नसुन्ने चरम स्तरको लापरवाही छ टेलिकममा । कर्मचारीका नाता गोता र चिने जानेकालाई मात्रै यो कुरा अन्यथा लाग्ला नत्र टेलिकमको चाला यही हो भन्ने सवैले बुझेका छन् ।
मोवाइल फोनका उपभोक्ताहरुको हैरानी वर्णन गरि साध्यको छैन । ल्याण्डलाईनका ग्राहहरुको समस्या पनि आफ्नै खालका छन् । ल्याण्डलाईनका उपभोक्तालाई टेलिकमका जागिरेहरु दुहुनो गाई सम्झन्छन् । दुहुनो गाई पनि नभनौं किन भने दुहुनो गाईलाई पनि धेरै चाकरी गरे मात्र दुध दिन्छ । टेलिकमले ग्राहलाई दिक्क बनाउने र त्यसको साटो पैसा असुल्छ भने कसरी भए ग्राककहरु दुहुनो गाई यो त लुट मात्रै भयो होइन र लुट्नेहरु हाम्रो समाजमा तल्लो स्तरका नागरिक हुन् । तर टेलिकमका कर्मचारीको हकमा यो कुरा लागु भएको छैन् । त्यसैले भनियो उनीहरु सामन्ति हुन् । सामन्त्हिरुक्ो लुटको खिलापमा सुरुमा कोही जादैनन् । जव जान्छन् लुट्ने सामन्तहरुको हविगत के हुन्छ भनि रहन नपर्ला ।
चार दिनदेखि हाम्रो टोलमा ल्याण्डलाईन टेलिफोन बिग्रेको छ । टेलिकममा एक पटक मात्रै हो र पटक पटक कुरा राख्दा पनि बन्ने छाट छैन । एकजानले मात्रै हो र धेरैजनाले भन्दा पनि सुनुवाइ भएको छैन । टेलिफोन स्वाँ सुँ केही गर्दैन । मोवाइलबाट त्यो नम्बरमा डायल गर्दा तपाइँले डायल गरेको नम्बर अहिले बिजी छ भन्छ । कता धमाधम विल चढेको छ भन्ने टेन्सनले टाउँको दुखाएको छ । समस्या राख्यो टेलिकम सुन्दैन । विल उठ्यो भने नतिरेर सुख भन्न बेर मान्दैन टेलिकम । तुरुन्त नबने पनि के भएको हो कहिलेसम्म बन्ला जस्ता कुराहरु प्रष्ट भन्नु टेलिकमको दायित्व भित्र पर्छ तर सामन्तिहरुले आफ्नो दायित्व के हो हेक्का नै राखेका हुँदेनन् । सामन्तहरुलाई अरुको अधिकार र आफ्नो कर्तब्यको कहिल्यै ख्याल हुँदैन ।
टेलिकमका मान्छेहरुले ग्राहको अनुकुलमा काम गर्नु पर्ने हो नियम अनुसार तर यहाँ त्यहाँका कर्मचारीको अनुकुलतामा काम हुन्छ । आएर पैसा नमागि काम गर्दैनन् । टेलिफोन जोड्दा नै सुरु हुन्छ पैसा थाप्ने क्रम । त्यति बेला उनीहरुल्ाई खुसी नपारे त्यसको झोक अरु बेला फेर्छन् । सायद हाम्रो टोलमा त्यस्तै भएको होला अहिले । त्यसैले टेलिकममा मगन्तेहरु पनि छन् सामन्तहरु पनि छन् । मगन्ते र सामन्त्हरुका कारण सर्वसाधरण उपभोक्ता मर्कामा छन् । देशले राजा हटाए पनि टेलिकम जस्ता सेवा दिने निकायहरुमा अड्डा जमाएको सामन्ति प्रथा कायमै छ । सामन्तको मुल सुक्यो कि भनेको ठूलो मुल सुके पनि जता ततै उम्रेका र रसाएका अनगिन्ति स साना मुलहरुले नेपालीहरुलाई अझैसम्म सताइ रहेको छ ।
यसको उपचार के होला । टेलिफोनमा समस्या आउँद्या बित्तिकै टेलिकममा उजुरी लेखाउने । चाडै बने ठिकै छ नभए हाकिमलाई फोन गरेर गालि गर्ने । गालि अशिष्ट र अश्लिल हुनु हुँदैन । कुकुरले टोक्यो भनेर मान्छे त्यसैलाई टोक्न जादैन । हाम्रो उद्देश्य ग्राहकलाई टेन्सन दिएर टेलिकमका ठालुहरु अन्यत्र मस्त नहुन भन्ने हो यसका लागि धेरै होइन दुई चार शब्द खर्चे हुन्छ एक पटकमा । नमस्कारको साटो के छ सामन्त भनेर बल्ल मेरो अस्ती बिग्रको फोनलाई कहिले बन्छ भनौं त्यसपछि उसको कुरा सुन्नुभन्दा अघि फोन राखि हालौं । प्रष्ट कुराहरु उजुरी लेखाउने बेलामा मात्रै गरौं आफुले बुझ्ने काम पनि त्यही बेलामा गरौं ।
टेलिफोन नबनाउँदासम्म एकोहोरो आफ्नो कुरा मात्रै राखैं उसको सुन्दै नसुनौं । यसो गर्नु भनेको टेलिफोन किन समयमा नबनाएको भनेर गालि गरेको हो टेलिकमका ठालुहरुलाई । त्यसैले टेलिकमको हाकिमको मोवाइल फोनको नम्बर घरको क्वाटरको अफिसको सवै ठाउँको नम्बर राखेर रात विरात जुन सुकै समयमा पनि फोन गरेको गरेइ गरौं । उपभोक्ताहरुको तर्फबाट केन्द्रीय कार्यालयमा ज्ञापन पत्र बुझएर सुरु गरौं यो अभियान । पाउने पैसा नपाए तत्कालै लाइन काट्छ टेलिकमले आफुले दिने सेवाका लागि आँखा चिम्लन मिल्छ
गए गुज्रेको सेवा दिएर पैसा कमाउन पल्केको टेलिकमको प्रवृत्ति प्रति केही न केही नगरि भएको छैन । यो प्रवृतिका विरुद्ध हाकिमलाई हैरानी पार्ने अभियान नचलाए टेलिकम चल्ने चटपटाउने बाला छैन । पहिलो चरणको आन्दोलनमा भद्र र थोरै शब्दमा गालि गरौं । लाग्छ यो आन्दोलन नै काफी हुने छ टेलिकमलाई सेवा लिनेहरु प्रति उत्तरदायी बनाउन । यसो गर्दा पनि सुनुवाइ भएन भने गालिका शब्द धेरै र केही कडा पारौं । सुधार नहुँदासम्म यसको स्तर बढाउँदै लगौं । शब्दको शक्तिको बेवास्ता गरेमा हाकिमहरुको हविगत के हुन्छ अर्को पटक लेखौंला । तर जति लम्बिए पनि हामी भद्र शैली छाड्ने छैनौं । यो उपाएले टेलिकमलाई सुधार्छ भन्ने लाग्छ भने सवै लागौ आजबाटै अरु पनि केही विधि छन् भने त्यता पनि जाऔं तर तत्काललाई अरुलाई गालि गर्नु जस्तो सजिलो आन्दोलन अरु नहोला अहिले त्यसै गरौं ।
मोवाइल फोनका उपभोक्ताहरुको हैरानी वर्णन गरि साध्यको छैन । ल्याण्डलाईनका ग्राहहरुको समस्या पनि आफ्नै खालका छन् । ल्याण्डलाईनका उपभोक्तालाई टेलिकमका जागिरेहरु दुहुनो गाई सम्झन्छन् । दुहुनो गाई पनि नभनौं किन भने दुहुनो गाईलाई पनि धेरै चाकरी गरे मात्र दुध दिन्छ । टेलिकमले ग्राहलाई दिक्क बनाउने र त्यसको साटो पैसा असुल्छ भने कसरी भए ग्राककहरु दुहुनो गाई यो त लुट मात्रै भयो होइन र लुट्नेहरु हाम्रो समाजमा तल्लो स्तरका नागरिक हुन् । तर टेलिकमका कर्मचारीको हकमा यो कुरा लागु भएको छैन् । त्यसैले भनियो उनीहरु सामन्ति हुन् । सामन्त्हिरुक्ो लुटको खिलापमा सुरुमा कोही जादैनन् । जव जान्छन् लुट्ने सामन्तहरुको हविगत के हुन्छ भनि रहन नपर्ला ।
चार दिनदेखि हाम्रो टोलमा ल्याण्डलाईन टेलिफोन बिग्रेको छ । टेलिकममा एक पटक मात्रै हो र पटक पटक कुरा राख्दा पनि बन्ने छाट छैन । एकजानले मात्रै हो र धेरैजनाले भन्दा पनि सुनुवाइ भएको छैन । टेलिफोन स्वाँ सुँ केही गर्दैन । मोवाइलबाट त्यो नम्बरमा डायल गर्दा तपाइँले डायल गरेको नम्बर अहिले बिजी छ भन्छ । कता धमाधम विल चढेको छ भन्ने टेन्सनले टाउँको दुखाएको छ । समस्या राख्यो टेलिकम सुन्दैन । विल उठ्यो भने नतिरेर सुख भन्न बेर मान्दैन टेलिकम । तुरुन्त नबने पनि के भएको हो कहिलेसम्म बन्ला जस्ता कुराहरु प्रष्ट भन्नु टेलिकमको दायित्व भित्र पर्छ तर सामन्तिहरुले आफ्नो दायित्व के हो हेक्का नै राखेका हुँदेनन् । सामन्तहरुलाई अरुको अधिकार र आफ्नो कर्तब्यको कहिल्यै ख्याल हुँदैन ।
टेलिकमका मान्छेहरुले ग्राहको अनुकुलमा काम गर्नु पर्ने हो नियम अनुसार तर यहाँ त्यहाँका कर्मचारीको अनुकुलतामा काम हुन्छ । आएर पैसा नमागि काम गर्दैनन् । टेलिफोन जोड्दा नै सुरु हुन्छ पैसा थाप्ने क्रम । त्यति बेला उनीहरुल्ाई खुसी नपारे त्यसको झोक अरु बेला फेर्छन् । सायद हाम्रो टोलमा त्यस्तै भएको होला अहिले । त्यसैले टेलिकममा मगन्तेहरु पनि छन् सामन्तहरु पनि छन् । मगन्ते र सामन्त्हरुका कारण सर्वसाधरण उपभोक्ता मर्कामा छन् । देशले राजा हटाए पनि टेलिकम जस्ता सेवा दिने निकायहरुमा अड्डा जमाएको सामन्ति प्रथा कायमै छ । सामन्तको मुल सुक्यो कि भनेको ठूलो मुल सुके पनि जता ततै उम्रेका र रसाएका अनगिन्ति स साना मुलहरुले नेपालीहरुलाई अझैसम्म सताइ रहेको छ ।
यसको उपचार के होला । टेलिफोनमा समस्या आउँद्या बित्तिकै टेलिकममा उजुरी लेखाउने । चाडै बने ठिकै छ नभए हाकिमलाई फोन गरेर गालि गर्ने । गालि अशिष्ट र अश्लिल हुनु हुँदैन । कुकुरले टोक्यो भनेर मान्छे त्यसैलाई टोक्न जादैन । हाम्रो उद्देश्य ग्राहकलाई टेन्सन दिएर टेलिकमका ठालुहरु अन्यत्र मस्त नहुन भन्ने हो यसका लागि धेरै होइन दुई चार शब्द खर्चे हुन्छ एक पटकमा । नमस्कारको साटो के छ सामन्त भनेर बल्ल मेरो अस्ती बिग्रको फोनलाई कहिले बन्छ भनौं त्यसपछि उसको कुरा सुन्नुभन्दा अघि फोन राखि हालौं । प्रष्ट कुराहरु उजुरी लेखाउने बेलामा मात्रै गरौं आफुले बुझ्ने काम पनि त्यही बेलामा गरौं ।
टेलिफोन नबनाउँदासम्म एकोहोरो आफ्नो कुरा मात्रै राखैं उसको सुन्दै नसुनौं । यसो गर्नु भनेको टेलिफोन किन समयमा नबनाएको भनेर गालि गरेको हो टेलिकमका ठालुहरुलाई । त्यसैले टेलिकमको हाकिमको मोवाइल फोनको नम्बर घरको क्वाटरको अफिसको सवै ठाउँको नम्बर राखेर रात विरात जुन सुकै समयमा पनि फोन गरेको गरेइ गरौं । उपभोक्ताहरुको तर्फबाट केन्द्रीय कार्यालयमा ज्ञापन पत्र बुझएर सुरु गरौं यो अभियान । पाउने पैसा नपाए तत्कालै लाइन काट्छ टेलिकमले आफुले दिने सेवाका लागि आँखा चिम्लन मिल्छ
गए गुज्रेको सेवा दिएर पैसा कमाउन पल्केको टेलिकमको प्रवृत्ति प्रति केही न केही नगरि भएको छैन । यो प्रवृतिका विरुद्ध हाकिमलाई हैरानी पार्ने अभियान नचलाए टेलिकम चल्ने चटपटाउने बाला छैन । पहिलो चरणको आन्दोलनमा भद्र र थोरै शब्दमा गालि गरौं । लाग्छ यो आन्दोलन नै काफी हुने छ टेलिकमलाई सेवा लिनेहरु प्रति उत्तरदायी बनाउन । यसो गर्दा पनि सुनुवाइ भएन भने गालिका शब्द धेरै र केही कडा पारौं । सुधार नहुँदासम्म यसको स्तर बढाउँदै लगौं । शब्दको शक्तिको बेवास्ता गरेमा हाकिमहरुको हविगत के हुन्छ अर्को पटक लेखौंला । तर जति लम्बिए पनि हामी भद्र शैली छाड्ने छैनौं । यो उपाएले टेलिकमलाई सुधार्छ भन्ने लाग्छ भने सवै लागौ आजबाटै अरु पनि केही विधि छन् भने त्यता पनि जाऔं तर तत्काललाई अरुलाई गालि गर्नु जस्तो सजिलो आन्दोलन अरु नहोला अहिले त्यसै गरौं ।
No comments:
Post a Comment