Monday, July 12, 2010

त्यो गुण्डा मात्रै भएको भए

मैले उसलाई आवार केटाको रुपमा चिन्दै आएको थिए गुण्डागर्दी गर्ने लफडा झिक्ने आवारा केटो थियो दोस्रो जनआन्दोलन सफल भएपछि माओवादी खुला राज्नीतिमा आयो उसको अरु चालचलन उस्तै थियो तर टाउकोमा लगाउने टोपी केही परिवर्तन गर्यो क्यापको अघिल्लो भागमा रातो रंगको सानो हसिया हथौडाको चिन्ह राख्न थाल्यो उसले क्रान्तिकारी युवक चे ग्वेभाराको चित्र अंकित टिसर्ट लगाएरु वाइक हुइक्याउथ्यो
व्यहॊरा उही भए पनि पोशाकमा पक्का कमरेड देखिन थाल्यो माओवादीहरु सार रुपको कुरा धेरै गर्छन् रुप भनेको देखावटी आवरण मात्रै हो भनॆ सार भनेका भित्रि यथार्थ यो हिसावले सारमा गुण्डा नै थियो तर रुपमा क्रान्तिकारी कामरेड भइसकेको थियो माओवादी हुँ भनेपछि सारमा जे सुकै भए पनि क्रान्तिकारी नै ठहरिन्छ रुप सारको धेरै वकालत गर्ने माओवादी आफुलाई पर्दा यस्ता कुरा आँखा चिम्लन्छ
यसलाई मैले प्राय बजारका चोक टिकट काउण्टरहरुमा देख्ने गर्दथे एक दिन फरक ठाउँमा पनि फेला पारे पहिला त्यही हो अरु नै हो ठम्याउन अलि गाह्रो पर्यो मलाई पहिलाकोभन्दा केही दुब्लाएको रहेछ शरीरको ख्याल पनि त्यत्ति नगरेको काट्ने बेला भएको कपाल नकाटेको मात्रै होइन कोर्न पनि छाडको थियो उसले उसको फोटो हेरेर भाइले पनि चिनेपछि मेरो मनमा खेलेको दुविधा अन्त्य भएको थियो
उसलाई मैले टेण्डर रोक्ने भिडको अघिल्लो पंक्तिमा उभिएको बेलामा भेटेको हुँ करोडौंको एउटा आयोजनाका लागि कामरेडहरुले मनपराएका बाहेक अरुलाई टेण्डर हाल्न नदिने योजना कार्यन्वन गराउनु उसको दायित्व थियो यो जिम्मेवारी पुरा गर्न अरु टेण्डर बालाहरुलाई रोक्नका लागि अग्रभागमा बसेको हुनाले क्यामरामा धेरै पटक कैद भयो यो कुरा सायद उसलाई मन परेको थिएन नजिकै आएर मोवाइल झिकेर केही झोक्किदै यसले भन्यो कत्ति मेरो मात्रै फोटो खिचेको मेरो मात्रै किन खिच्छस तेरो पनि खिचेर राख्छु केही रिसाए जस्तो गरेर मोवाइल तर्फ देखाएर फोटो खिच्यो पनि अनि पत्रकारका विषयमा केही नकारात्मक टिप्पणी गर्यो
यसका कुराको केही पर्वा नगरेर आफ्नै काममा मात्रै लागि राखेको थिए कुनै बेला डरलाग्दो गरेर हेथ्र्यो तर्फ तै पनि मेरो कुनै प्रतिकि्रया हुदैन थियो मलाई नजिकै पाएका बेलामा यसले अनुरोधको शैलीमा भन्यो दाइ जे जस्तो भए पनि मेरो फोटो नछापिदिनु होला मैले हेरौला मात्रै भने मसँगै रहेकी पत्रकार प्रतिमा सिलवालले प्रति अलि बढी नै चासो राखिन उसको परिचय समेत मागिन उसले माओवादीको दर्ता वाला छापामार समेत भएको खुलासा प्रतिमासँग गर्यो अह्राएको काममा आएको हुनाले फोटो छापेर अफ्ठेरोमा नपारिदिनु होला भन्ने आग्रह उसले दोहर्यायो
हुन सक्छ उसले अनरोध नै गरेको हो यो धम्कि पनि दिदै तर शैली भने नम्र नै थियो मलाई छापामार हो भन्नेमा विश्वसा लागेन तर शैली हेर्दा हुन पनि सक्छ जस्तो लाग्यो एउटा पुर्ण आवार केटाले आफुलाई जे मन लाग्यो त्यही गर्दथ्यो हिड्थ्यो तर छापामार भएपछि केही नकेही अनुशासनमा बस्नै पर्छ अनुशासनले अलिकति भए पनि नम्रता मान्छेमा भर्छ सारमा नभए पनि रुपमा उसमा नम्रता झल्कि रहेको थियो त्यसैले मनमा यो छापामार हुन पनि सक्छ भन्ने छाप पर्यो
विशुद्ध आवारा ठानिरहेको एउटा युवकले आफुलाई छापामार बताइ रहेको थियो छापामार नै भए पनि आवार गुण्डाहरुले गर्ने टेण्डर रोक्ने काममा अग्रसर थियो यो कस्तो राजनीति देशका लागि कस्तो विडम्बना

1 comment:

  1. kalam ta mitho chalaunubhayo, tara tyo gunda ko nam chhutaunubhayo ki anaawoskyak rup ma pratimajee ko nam jodnubhayo maile thammauna sakina

    ReplyDelete