Sunday, November 7, 2010

बुढो रुख

टोलमा अहिलेको जस्तो टन्नै घर थिएनन् धारा भन्ने देख्नै पाइँदैन थियो इनार दुईवटाभन्दा बढी थिएनन् सानो खडेरीले पनि इनारको मुल सुक्थ्यो हुर्केको गाउँको कथा हो यो पिउने पानीको भरपर्दो स्रोत थियो जंगलको किनारमा रहेको सानो कुवा दुई गाउँका गाउँलेहरु पानी भर्न त्यहासम्म आउँथे बस्तीको सुरुको घर कुवाको दुरी झण्डै डेढ किलो मिटर चुवाडीको कुवा भन्थे सवैले पानीमा हल्का अमिलो स्वाद आउँथ्यो इनारमा पानी भए पनि चिसो मिठो पानीका लागि गाउँलेहरु चुवाडी नै पुग्थे अहिले टोलमा घर पनि प्रशस्तै छन् दैलोदैलोमा धार पुगेको चुहाडी जानु झण्झटिलो काम हो तर स्वादीलो पानी चुहाडीकै पनि गाउँ पुगे भने त्यहाँ पुग्ने इच्छा रहरिहन्छ
यस पटक तिहारको भाइ टीकाको दिन घरमा टीका लगाएपछि फुस्रदिलो भइयो त्यस कारण हुँइकियो गाउँ तर्फ चुवाडीको पानीले तिर्खा मेटाउने निधो भयो दिनेससँगै लागियो त्यता कुवाको छानो फेरिएको रहेछ टिन लगाएका रहेछ पर्खाल प्लास्टर गरेको सफा सुघ्र देखियो कुवा पानी पनि अलि धेरै जम्मा भए जस्तो लाग्यो कालो पाइपबाट पानी बाहिर निस्किरहेको थियो अंजुलीमा भरेर खाइयो स्वाद मानी मानी पानी मुखमा परेपछि पुराना दिनहरु फनफनी घुम्छन् आँखा अगाडी
अरु बेला होइन बैशाख जेठको गर्मीमा भिड लाग्दथ्यो चुवाडीको आडमा कुवाभन्दा अगाडी दक्षिण पुर्वमा देविथान थियो देविथानको अगाडी बरपिपलको चौतारो स्वमीको रुख थियो कुवाको ठिक अगाडी झण्डै १०० मिटर पर पनि स्वमीको ठुलो रुखथियो आडैमा खोला बग्ने गर्मीमा सितल ताप्ने राम्रो जक्सन थियो चुवाडी सितल स्वादीले चिसो पानीका कारण जस्तै गर्मीमा पनि आनन्दको वातावरण हुन्थ्यो चुवाडीमा चुवाडीमा यो बाहेक पनि थियो एउटा कुरा अझै पनि चुवाडीमा धेरै कुरा पहिलाको जस्तै तर एउटा कुरा छैन हो मैले त्यसैको चर्चा गर्न लागेको हो
कुवाभन्दा पाँच मिटर अगाडी थिए आँपको दुईवटा बडेमानका रुख हाँगा विँगा फैलिएका अग्लो रुख छहारी पनि राम्रै निन्थे ढकमक्क फूल लाग्थ्यो डालै नुघ्ने गरेर फल फल्थे लटरम्म फूलबाट बतिलो निस्कना साथ केटकेटी झुम्मिन्थे झटारो हान्थे रुख अजंगका भए पनि चढ्न अफ्ठेरो थिएन केही ठुला केटाहरु फटाफट चढ्थे, आँप टिप्थे अलि छिप्पिएका आँप हुन्थे लाहोरो जत्रो ठुलो एउटा रुखको आँप केही सानो हुन्थ्यो त्यो अमिलो पनि उत्तिकै हुन्थ्यो अर्को एउटा रुखको आँप ठुलो गुलियो हुन्थ्यो
कुवाको अगाडीको आँप रुखमा लागेको फल त्यसै नासिएर जाँदैन थियो बतिलो लाग्न थालेपछि मुखिया थारु भन्ने एकजना आएर पहरा दिन्थे मुखिया थारुलाई गाउँलेहरु भन्थे 'मुख्खे थारु ' कुवाभन्दा सिधा दुई सय मिटर पर थियो उनको घर एका बिहानै आउँथे मुख्खे थारु रुख तलै बस्थे खाना खान्थे साँझ अबेला फर्कन्थे भन्थे 'आमाबाबुले रोपेको रुख यो ' उनी सकेसम्म झटारो हान्न दिदैन थिए रुखमा उक्लन रोक्थे तर मुख्खे थारुको आँखा छलेर झटारो हान्नेहरु , रुख चढ्नेहरु पनि थिए गाली गर्दथे लखेट्दथे उनी सम्झाउथे पनि 'ठुलो भएपछि खान राम्रो हुन्छ सानैमा नास नगर खाएमा रगत मासी पर्छ पखला चल्छ ' यो उपदेशले केहीलाई छुन्थ्यो केहीलाई केही नकेही
सधै रुंगेर बस्न झ्याउ पनि लाग्दो हो अलिअलि छिप्पिन थालेपछि मुख्खे थारुले भन्थे ' अब आँप झार्ने ' ठुलो मेला लाग्दथ्यो आँप झार्ने दिन बुटै भरी मान्छे हुन्थे आँप बटुल्ने उत्तिनै हुन्थे मुख्खे थारुको मुहारमा पनि एक प्रकारको चमक देखिन्थ्यो आँप झार्ने दिन
आँप झारेपछि सवैले भाग पाउँथे त्यसपछि मुख्खे थारुको पहरा हट्थ्यो झटारो हान्ने पनि बिलाउँथे छुटेका केही आँप पाकेपछि झर्थे, फ्यात्त निकै गुलियो हुन्थे पाकेको आँप तर कसैलाई पनि पाकेपछि टिप्दा राम्रो भन्ने बुद्धि कहिल्यै आएन अहिले कुवाको आडमा आँपको रुख छैन ढुंगा मिलाएर चिनेको चौतारो देखिदैन एउटा रुखको कुनै अस्तित्व नै देखिदैन एउटा रुखको अस्थिपंजर मात्रै मोटो मोटो रुखको मुख्य भागबाट केही मोटा हाँगा विगा छन् िठंग तर कुहिदै छन् ति पनि आडैको हरियो वन उस्तै कुवको पानी उस्तै देविथान अगाडीको चौतारो समीको रुख अनि कुवा अगाडीको झ्यापुल्लो समीको रुख सवै दुरुस्तै छन् तर आँपको भने अस्तित्व बचेन
सुकेर जिर्ण बनेको आँपको रुखको अवशेषको फोटो खिचेको पछाडीको हरियो बनले सुकेको रुख फोटोमा प्रष्टसँग देखिन गाह्रो हुँदो रहेछ ओहो कुनै बेला कुवाकै सान थियो यो रुख अहिले खिइएर खिन्न भएछ किन यस्तो भयो यो रुख अनि ति थारु कता छन् मेरो मनले मुख्खे थारुलाई सम्झ्यो मुख्खे ज्युँदै रहेछन् मुख्खेनी बितिछन् सोधखोज गर्दा यस्तो जानकारी पाइयो बुढो भएर अब उनी पनि डाँडोको घाम जस्तै भएका रहेछन् आँपको रुखको जस्तै नियतीमा पुगेछन् मुख्खे थारु एउटा नामेट भइसक्यो, अर्को सिद्धिने अवस्थामा पुगेको






No comments:

Post a Comment