Tuesday, April 26, 2011

ङीका कुरा

'हाम्रो घरको धुरीमाथि हवाइ जहाज उठ्छ । हाम्लाई पिर गिठा भ्याकुर कता तिर जुट्छ ।
साँझ बिहान हिउँद र वर्खा कस्ले बुझ्छ चेपाङको पिर मर्का ।'

चितवन लगायत मकवानपुरधादिङ गोरखाको विकट पहाडी क्षेत्रमा बस्ने नेपालका आदिवासी चेपाङको अवस्था यो गीतभन्दा फरक छैन कष्टर जिवन बिताउँदै आएका चेपाङ समुदायका अगुवालाई अचेल नयाँ खाले पिरले पनि सताउने गरेको चेपाङको युवा पुस्ता आफ्नो संस्कार संस्कॄतिबाट टाढा हुँदै गएको अनुभूति उनीहरुलाई
चेपाङको वस्तीमा छोनाममा ढ्याङग्रो बज्ने क्रम घट्न थालेको सामुहिक रुपमा पुजा गर्ने भुँयरथान भेटिन मुस्कील वायु पुज्ने चलन एकादेशको कथा बन्दै 'हामी विपन्न होउँला तर कला संस्कृति संस्कार हाम्रा पनि प्रसस्तै छन् नि' चेपाङ अगुवा यमन चेपाङ भन्छन् उनै यमनले यस पटक गाउँगाउँमा चेपाङको संस्कार संस्कृति सम्झाउने अभियानको अगुवाइ गरे
चितवनका ३६ गाविस मध्ये नौवटा पहाडी गाविस चेपाङ बहुल्य क्षेत्र हो ति गाविसमा चेपाङहरुको साँस्कृतिक टोली १० दिनसम्म डुल्यो 'दुःख पिर अनि माया पिरतीको गीत सुनायौं हाम्रा रितिथिति के के हुन नाटकका माध्यमबाट त्यो पनि बतायौं अनि हाम्रा संस्कार हाम्रा अमुल्य सम्पत्ति हुन तिनलाई भुल्नु हुँदैन भन्ने संदेश दियौं' कलाकार रविन चेपाङले भने
चेपाङको मुख्य चाड छोनाम अर्थात न्वागी हो खेतबारीमा फलेको नयाँ अन्न फलफुल त्यस दिन आफ्ना पुर्खालाई चढाएर मात्रै चेपाङले खाने गर्छन् झाँकि्रको भेषमा रहने चेपाङको पुरोहित अर्थात पान्देले मन्त्र उच्चारण गर्दै अन्नहरु पिता पुर्खालाई चढाउने गर्छन् नयाँ पुस्ता पान्दे भनेको के हो थाहा नै नपाउने भएका छन् कसैले पान्देलाई पाण्डे भनेर गलत उच्चारण गर्छन्
'हाम्रा संस्कार शब्द के हुन तिनको महत्व के हो नाटक साँस्कृतिक कार्यक्रमबाट ति कुरा जनमानसमा राख्ने काम गर्यौ' नेपाल चेपाङ संघका केन्द्रीय महासचिव समेत रहेका यमनले सुनाए नयाँ नेपालमा जनजातिको आत्म सम्मानलाई कायम राख्न पनि संस्कार संस्कृति जोगाउन आवश्यक रहेको उनले बताए



No comments:

Post a Comment